Zo bespaar je geld tijdens etentjes met collega’s

Veel bedrijven hebben de gewoonte hun werknemers bijeen te brengen voor een werklunch of -diner. Om dat te doen moeten ze een contract sluiten met het restaurant dat eten en drinken serveert. Deze beslissing kan erg kostbaar zijn, want de meeste bedrijven houden geen rekening met enkele trucs waarmee ze geld kunnen besparen.

In dit artikel leggen we je 3 eenvoudige en doeltreffende methoden uit waarmee je geld kunt besparen als je met je collega’s lunch- of dinerconferenties houdt.

Kies voor losse items

Bestel geen kant-en-klare menu’s. Set menu’s zijn erg duur, dus is het beter om een enkel gerecht van het menu te vragen in plaats van een complete maaltijd. Bovendien kun je, als je niet wilt dat deze maatregel de kwaliteit van het eten beïnvloedt, om een extra bijgerecht vragen. Set menu’s zijn erg duur, dus is het beter om een enkel gerecht van het menu te vragen in plaats van een complete maaltijd

Ga voor het lunch-menu

Als je restaurant een lunchmenu aanbiedt, maak er dan altijd gebruik van. Deze menu’s zijn veel goedkoper dan dinermenu’s en bevatten gerechten die meestal duurder zijn. Als je liever dineert in plaats van luncht, aarzel dan niet om tijdens het ontbijt of de lunch van dit menu te bestellen. Deze menu’s zijn veel goedkoper dan dinermenu’s en bevatten gerechten die meestal duurder zijn. Effectieve methoden waarmee je geld kunt besparen als je met je collega’s luncht of dineert.

Ga voor kleinere hoeveelheden

Je moet niet aarzelen om deze eenvoudige maatregelen te nemen als je niet wilt dat werkvergaderingen met je collega’s je budget pijn doen. Als je restaurant een buffet aanbiedt, neem dan nooit de goedkope optie van onbeperkt drankjes en desserts. Ten eerste kun je meer aandacht aan deze extra’s besteden als je er met een kleinere hoeveelheid van geniet. Bovendien stapelen de calorieën die in toetjes zitten na verloop van tijd op en schaden ze je gezondheid.

Deze trucs zijn dus het beste om geld te besparen bij uit eten gaan . Veel bedrijven hebben de gewoonte hun werknemers samen te brengen voor een werklunch of -diner. Om dat te doen moeten ze een contract sluiten met het restaurant dat eten en drinken serveert. Deze beslissing kan erg kostbaar zijn omdat de meeste bedrijven geen rekening houden met enkele trucs waarmee ze geld kunnen besparen.