Verschillende manieren om geld te besparen met bedrukte tassen

Denk je er over na om tassen in te zetten als promotiemiddel en op die manier geld te besparen? Als je tassen laat voorzien van een opdruk heb je een uitstekend Ă©n effectief product in handen om de naamsbekendheid van jouw bedrijf te vergroten.

Tassen als promotiemiddel

Bedrukte tassen en geld besparen vormen een goede combinatie. Zet ze in als promotiemiddel en vergroot de naamsbekendheid van jouw bedrijf en/of merk op een effectieve wijze. Zo hoef je – zeker op de langere termijn – minder geld uit te geven aan dure marketingcampagnes. Een eerste manier is om het bedrijfslogo of de bedrijfsnaam op de tassen te laten drukken. Dit komt de herkenbaarheid ten goede, zeker als jouw relaties, collega’s of medewerkers op drukke plekken zoals een winkelcentrum of een evenement komen. Als je voor een weggevertje wil gaan, laat dan goedkope rugzakken bedrukken.

Vul de tas met relevante artikelen

De tassen vullen is een tweede optie. Dat kan bijvoorbeeld door er relevante relatiegeschenken in te doen (die ook bedrukt zijn) of flyers met een aanbieding of scherpe deal. Zo ontvangen de bezoekers van een beurs of evenement niet alleen een nuttig product in de vorm van een tas, maar krijgen ze ook direct een mooie aanbieding onder ogen. Een voorbeeld kan zijn: een korting op bepaalde producten, korting op de hele order of gratis verzendkosten.

Opvallen in het straatbeeld

Naast een aanbieding of kortingscode is het ook een optie om de doelgroep van jouw bedrijf te informeren. Dat is vooral handig als je een startende onderneming hebt of een nieuw product hebt gelanceerd. Een specifiek segment benaderen met een informatiefolder op maat is eveneens goed mogelijk in een tasje. Tassen die bedrukt zijn hebben een unieke en onderscheidende uitstraling vergeleken met onbedrukte tassen, die niet opvallen in het straatbeeld. Enkele tassen – zoals draagtassen – kunnen zelfs aan beide kanten voorzien worden van een bedrukking.

Investering in toekomst

Op het eerste oog lijken tassen met opdruk misschien aan de dure kant, maar het is een investering in de toekomst. Bedrukte tassen geven namelijk een herinnering aan de ontvanger; iedere keer als de tas gezien wordt krijgt jouw bedrijf of merk nieuwe aandacht. Kortom: door bedrukte tassen met logo te gebruiken als onderdeel van je reclamestrategie kun je op de lange termijn kosten besparen. Naamsbekendheid vergroten met reclameartikelen en relatiegeschenken is én blijft een goede manier. Je kunt daarmee zowel huidige klanten behouden als nieuwe klanten binnenhalen; een win-winsituatie dus!